Think Great Insights Ekibinin Bir Parçası Olmak İster misiniz?

Farklı işbirlikleri içerisinde hangisi ile ilgiliyseniz, o başlığı tıklamanızı rica ediyoruz.

İnsan Kaynakları

İş başvurularınız için özgeçmişinizi aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. info@thinkgreat.com.tr

Think Great Insights, öncelikle çalışanlarını takımın değerli bir ferdi olarak gören, adil bir çalışma ortamı sunan, sürekli gelişimlerini hedefleyen insan kaynakları politikasını benimsemiştir.

Dürüstlük, şeffaflık, iş süreçlerine yüksek katılım, ekip çalışmasına yatkınlık, sürekli öğrenmeye ve kendini geliştirmeye açık olmak, analitik düşünme, sözel ve yazılı ifade yeteneğinin yansıra sayısal alanda da güçlü olmak, esnek çalışma koşullarına hızlı uyum göstermek adayların değerlendirilmesinde dikkate alınacak başlıca kriterlerdir. Prezantabl, öz saygısı yüksek, yoğun çalışma ortamına rağmen iş dışında da kendisini mutlu edecek etkinliklere zaman ayıran adaylar önceliğimizdir.

Focus Grup / Odak Grup Toplantısı Katılımcısı

Belirli bir konuda deneyimlerinizi, sizinle benzer profil özelliklerine sahip 6 ile 8 kişiden oluşan, belirli bir lokasyonda, sıcak ve samimi bir şekilde düzenlenmiş toplantı odasında bir araya gelerek paylaşmak ister misiniz?

Genel olarak,  2 saat uzunlukta gerçekleşen odak grup toplantıları, sohbet ortamında gerçekleşmektedir. Sözel paylaşımların yanı sıra, projektif tekniklerle,  çeşitli görseller ve objeler vasıtasıyla  söylemek istediklerinizi daha rahat bir şekilde ifade etmenize imkan verir.

Konusunda deneyimli bir Moderatör,  bu keyifli süreçte sizlere eşlik etmekte, toplantıya herkesin eşit derecede katılımına imkan sağlayan bir ortam sunmaktadır.

Bu toplantılara katılımcı olarak başvurmak için lütfen aşağıdaki linki tıklayınız. Başvurunuz sadece Odak Grup Toplantıları için değil, birebir gerçekleştirilen Derinlemesine Görüşmeler, Eşlikli Alışveriş, Ev Ziyaretleri gibi diğer araştırmalara katılımınız için de değerlendirilecektir.

Odak Grup Toplantısı  Başvuru Formu için tıklayınız.

Saha Araştırmacısı / Anketör

İkna kabiliyetiniz yüksek ise, insanlarla kolayca yüz yüze iletişim kurabiliyorsanız, onlara güven verebiliyorsanız; proje yöneticilerinin anket uygulamanıza dair yapacağı geri bildirimleri kabul edip hızla çalışmanıza adapte edebiliyorsanız; nitelikli ve güvenilir veri toplamanın stratejik kararlar almadaki rolünü ve bilgiyi toplayan kişiler olarak anketörlerin üstlendiği sorumluluğun ne derece önemli olduğunu kabul ediyorsanız; sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız…

Anketör, TÜAD ve ESOMAR’ın tarafından saha çalışmalarına dair yayınladığı kural ve yöntemleri çerçevesinde; piyasa araştırması, kamuoyu yoklamaları, sayım vb. araştırmalar kapsamında soru formunu uygulayan kişidir.

Anketör, belirli bir örnekleme tekniğine uygun olarak seçilen kişilere, yapısal bir soru formu çerçevesinde ilgili soruları soran, onları dinleyen, anket uygulamasına ve soru içeriklerine dair gerektiğinde cevaplayan kişiye açıklamalar yapan, verilen cevapları basılı bir anket formuna ya da bilgisayar ekranına kaydeden kişidir.

Anketörler, her bir proje öncesinde saha çalışmasına başlamadan önce Think Great Insights ekibi tarafından özenle eğitilmektedir.

CATI OPERATÖRÜ

İletişim kabiliyetiniz ve telefonda ikna gücünüz yüksek ise, takım çalışmasına yatkınsanız, diksiyonunuz ve hitabetiniz güçlü ise sizinle çalışmak isteriz.

CATI Operatörü, belirli bir ofis ortamında, telefon üzerinden liste üzerinden ya da listesiz olarak otomatik numara üretme yöntemiyle rassal olarak seçilen kişilere ulaşmakta, yapısal bir soru formu üzerinden sorularını hedef kitleye sormaktadır.

CATI Operatörü Başvuru Formu için Tıklayınız

CATI Operatörü ile Saha Araştırmacısı Başvuru Formu aynıdır. Herhangi birini doldurmanız yeterlidir.

Gizli Müşteri / Gölge Müşteri

İyi gözlemler ve değerlendiririm, fotoğrafik hafızam güçlüdür diyorsanız;  bir öğretmen rolü takınmadan, tamamen tarafsız olarak, tüketici deneyimlerinizle hareket edeceğinize inanıyorsanız, gizli müşteri araştırmacısı olabilirsiniz.

Gizli Müşteri, herhangi bir  ürün ya da hizmet satın alma sürecini yaşayıp, ölçümlemeleri ve deneyimlerini ayrıntılı ve tarafsız bir biçimde rapor eden kişilerdir.

Gizli Müşteri, kendisine verilen belirli senaryolar çerçevesinde hizmet kalitesini ölçmektedir. Belirtilen noktaya ziyaretini tamamladıktan sonra deneyimini önceden belirlenen bir formatta raporlar.

Gizli müşteri, yapılan işin kapsamına ve tanımına göre nakit, alışveriş çeki, hediye veya indirim tarzında kazançlar sağlarlar.